Friday, March 8, 2013

Flytting selv

Jeg har snakket om hvordan vi solgte huset i Stavanger og hvordan vi valgte å bo i Majorstuen men jeg glemte helt å snakke om flytting selv.

Vi tok kontakt med flere flytting selskap og valgte å bruke Håkull AS. Det kostet ca 10 000 nok for å flytte fra Stavanger til Oslo. Vi hadde ikke så mange møbler (1 sofa, 1 dobbelt bed men ingen stor skap, ingen kjøleskap heller). På andre siden hadde vi mange bøker, DVD osv...

Håkull AS gjorde en veldig bra jobb. Alt var gjort med kort varsel, 2 menn kom for å pakke inn alt vi hadde. De var utrolig flinke og var ferdig i ca 3 timer (det tok oss kanskje 10 timer for å begynne med de første 4-5 esker hvorav de gjorde for ca 20 esker). De var også flinke å løfte tunge møbler (det er noe jeg ikke kan).

De tok alt på en Onsdag kveld, vi reiste til Oslo på Torsdag, bodde på hotell på Torsdag kveld og de kom på Fredag ca lunsjtid. Jeg hadde ikke bestilt utpakking (hadde ingen peiling hva jeg villa ha hvor) men de satte opp esker i rom vi ville (kjøkkenet ting på kjøkkenet, osv...).

Alt i alt er jeg fornøyd med dem og ville anbefale dem.

No comments:

Post a Comment